Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) συμμετείχε στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “Philoxenia-Hotelia” 2024, αξιοποιώντας μια μοναδική ευκαιρία τουριστικής προβολής της Θεσσαλονίκης σε διεθνές επίπεδο, μέσω της ενίσχυσης υφιστάμενων συνεργασιών και της προσέγγισης νέων αγορών.
Λίγο πριν την επίσημη έναρξη της έκθεσης, η Δρ. Κυριακή Ουδατζή εκπροσωπώντας τον ΟΤΘ, υποδέχτηκε 100 και πλέον Hosted Buyers από όλο τον κόσμο, που ήρθαν στην Θεσσαλονίκη για να συμμετέχουν στην Philoxenia, γνωρίζοντας παράλληλα την πόλη μέσα από την στοχευμένη ξενάγηση που τους προσέφερε ο ΟΤΘ. Οι κορυφαίοι επαγγελματίες του τουρισμού παρέλαβαν προωθητικό υλικό με το τουριστικό προϊόν της πόλης και ξεναγήθηκαν στο ιστορικό και εμπορικό της κέντρο, ακολουθώντας ειδικά σχεδιασμένες διαδρομές, που περιλάμβαναν σημαντικά μνημεία και hot spots τουριστικού ενδιαφέροντος.
Στο περίπτερο του ΟΤΘ – που αποτέλεσε τον κεντρικό άξονα των δραστηριοτήτων στην έκθεση – φιλοξενήθηκαν πλέον των 50 B2B παρουσιάσεων και προγραμματισμένων συναντήσεων με επαγγελματίες από τον διεθνή τουριστικό κλάδο, με στόχο την ανάπτυξη νέων συνεργασιών. Παράλληλα, ο ΟΤΘ καινοτόμησε με την ευρηματική παράλληλη δράση χρήσης 360οPhoto Booth, που προέτρεψε εκατοντάδες επισκέπτες της έκθεσης να προβάλλουν την Θεσσαλονίκη στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η εμπειρία ολοκληρώθηκε με μία «γλυκιά» εκδήλωση που έλαβε χώρα στο περίπτερο του Δήμου Θεσσαλονίκης, όπου ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του ΟΤΘ κος Αγγελούδης, μαζί με τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Διαδημοτικής Συνεργασίας κο B. Γάκη, αφιέρωσαν μια τεράστια καρδιά από μπεζέδες, που σχημάτιζε το λογότυπο του φορέα, στον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης.
Η Δρ. Ουδατζή επισήμανε πως η συμμετοχή του ΟΤΘ σε διεθνούς κύρους και εμβέλειας εκθέσεις τουρισμού, σε συνδυασμό με την αγαστή συνεργασία του Οργανισμού με τους θεσμικούς, δημόσιους, ιδιωτικούς και λοιπούς φορείς της πόλης και της περιφέρειας, ενισχύει τον στόχο ανάδειξης της Θεσσαλονίκης σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό. Οι συνέργειες και οι δυναμικές συμμαχίες που καλλιεργούμε, έχουν ως στόχο να αναπτύξουμε νέες συνεργασίες και να προσελκύσουμε νέες αγορές και επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, αναγνωρίζοντας τον τουρισμό ως ισχυρό εργαλείο οικονομικής ανάπτυξης και ενίσχυσης της τοπικής οικονομίας.
Οι παραπάνω δράσεις πραγματοποιήθηκαν με την υποστήριξη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης.
Source: http://news.travelling.gr/category/news-in-english/